Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
inspektor ds. mandatów
Miejsce pracy:
Straż Miejska w Bydgoszczy
Termin składania dokumentów:
2023-05-26 14:00
Status naboru:
dokonano wyboru

Bydgoszcz, dnia 12 maja 2023 roku

 

Nasz znak: OKS – 110 – 40/23

 

 

Komendant Straży Miejskiej w Bydgoszczy

ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko inspektora ds. mandatów

(Nr 6/2023)

 

 

1. Nazwa i adres jednostki: Straż Miejska w Bydgoszczy, ul. Leśna 12, 85-676 Bydgoszcz.

2. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór: inspektor ds. mandatów.

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

a) niezbędne:

− wykształcenie minimum średnie,

− znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych przy załatwianiu spraw przez organ gminy,

− znajomość podstawowych obowiązków ciążących na organach upoważnionych do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, wynikających z przepisów dotyczących postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego,

− umiejętność obsługi urządzeń biurowych

− bardzo dobra znajomość programów: Word, Excel,

− umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy,

− umiejętność pracy w zespole,

− komunikatywność, dokładność, terminowość,

− niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

− nieposzlakowana opinia,

b) dodatkowe:

− doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno – biurową.

4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć w szczególności:

− prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania dla bloczków mandatowych,

− ewidencjonowanie grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego,

− sporządzanie sprawozdań i rozliczeń dla Urzędu Miasta z zakresu nałożonych i zrealizowanych mandatów karnych,

− dokonywanie rozliczeń z pobranych bloczków mandatowych,

− prowadzenie ewidencji osób ukaranych MKK,

− wykonywanie innych prac w zależności od potrzeb (np. zastępstwo pracowników ds. obsługi kancelaryjno-biurowej oraz pracownika ds. kancelarii głównej, a w związku z powyższym obsługa kancelaryjno – biurowa sekretariatu Komendanta i jego zastępców, organizowanie obiegu dokumentów pomiędzy wskazanymi komórkami organizacyjnymi SM, przygotowanie odpowiedzi na pisma po uprzednim merytorycznym załatwieniu sprawy),

− obsługa urządzeń biurowych,

oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

5. Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.

6. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3.850 zł brutto, dodatek za wysługę lat
do wynagrodzenia zasadniczego (5% - 20% w zależności od lat pracy).

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bydgoszczy w miesiącu kwietniu wynosił więcej niż 6%. 

8. Wskazanie wymaganych dokumentów:

− list motywacyjny;

− cv;

− kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;

− kopię świadectwa ukończenia szkoły;

− kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;

− oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą (ze złożonym podpisem) wg wzoru:

 

 
   
  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Straż Miejską w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Leśna 12, w celu rekrutacji do pracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
  3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania umieszczonej na stronie BIP Straży Miejskiej w Bydgoszczy.          

 

                          ……………………….                                                                              …………………………………..

                                        data                                                                                                            imię i nazwisko

 

9. Etapy rekrutacji:

-  rozmowa z Komisją Kwalifikacyjną,

-  badania lekarskie.

10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „dotyczy naboru nr 6/2023 na stanowisko ds. mandatów” do dnia 26.05.2023 r. osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Bydgoszczy przy ul. Leśnej 12, 85-676 Bydgoszczlub przesłać pocztą; tel. 52-58-58-765.

Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Jacek Anhalt

Komendant Straży Miejskiej w Bydgoszczy

(podpis na oryginale)

Wynik naboru:

Bydgoszcz, dnia 30 maja 2023 r.

 

 

Nasz znak: OKS – 110 – 40 / 23

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

PRZEPROWADZONEGO NA PODSTAWIE OGŁOSZENIA Z DNIA 12 MAJA 2023 R. NA  STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTOR
DS. MANDATÓW

 

  

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zatwierdzam kandydatkę:

 

 

Panią Angelikę Giołczyńską, zam. w Bydgoszczy.

  

 

Ww. osoba spełniła zarówno wymagania niezbędne jak i oczekiwania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze.

W postępowaniu kwalifikacyjnym wykazała się znajomością zagadnień związanych z zakresem działania stanowiska.

 

Jacek Anhalt

Komendant Straży Miejskiej

w Bydgoszczy

(podpis na oryginale)

Informację wytworzył:
Marzena Cichońska-Bazak
Data wytworzenia:
2023-05-12
Odpowiedzialny:
Marzena Cichońska-Bazak
Wprowadził do BIP:
Marzena Cichońska-Bazak
Data publikacji w BIP:
2023-05-12 10:46:33
Modyfikował:
Marzena Cichońska-Bazak
Data ostatniej modyfikacji:
2023-05-30 12:04:48
Liczba odsłon:
588